Erzincan'ın Kemaliye ilçesinde uzun yıllardır süregelen 'Şükür Kurbanı' geleneği, bu yıl da coşkuyla yaşatıldı.

GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE BİR GELENEK
Kemaliye Belediye Başkanı Erdem Atmaca, ilçe halkıyla birlikte Kadıgölü mevkisinde düzenlenen etkinlikte, bu geleneği sürdürebilmenin gururunu ifade etti. Atmaca, büyüklerin yıllar önce bereketin devamı için gerçekleştirdiği kurban geleneğinin, aynı inanç ve samimiyetle yeniden ihya edildiğini vurguladı. Bu buluşmanın sadece bir ibadet olmadığını, aynı zamanda kültürel değerlerin korunması açısından da büyük önem taşıdığını belirtti.
PAYLAŞMA VE DAYANIŞMA RUHU
Kurban sonrası keşkek yapıldığını ve Kadıgölü deresi başında hep birlikte paylaşıldığını hatırlatan Atmaca, bu geleneği sürdürerek kardeşlik ve bereketi yeniden yaşatacaklarını dile getirdi. Ayrıca etkinliğe katkı sunan Dörtyolağzı Muhtarı Şükrü Toptaş ile Lökhane işletmecisi Faruk Sağçolak’a teşekkür ederek, birlik ve beraberliğin devam etmesini temenni etti.







