
Kulu Belediye Başkanı Abdürrahim Sertdemir, Tarımsal Hizmetler Müdürlüğümüz bünyesinde kullanılmak üzere, halk sağlığımızı tehdit eden haşere ve sineklere karşı mücadelede görev alacak yeni ilaçlama aracımızı filomuza kazandırdık. Hemşerilerimizin daha temiz, daha sağlıklı ve daha yaşanabilir bir çevrede yaşamalarını sağlamak adına araç filomuzu sürekli yeniliyor, ihtiyaç duyulan alanlarda hizmet kalitemizi arttırmak için çalışmalarımızı aralıksız sürdürüyoruz.
Rabbim kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.'' ifadelerini kullandı.







