Kulu'yu yeşillendirmek için çalışıyorlar

YEREL Yayınlanma : 16 Haziran 2025 01:04
Kulu'yu yeşillendirmek için çalışıyorlar
Kulu Belediye ekipleri ilçede yeşil alanları çoğaltmak için büyük çaba sarf ediyor. Bu kapsamda ekipler ilçenin değişik bölgelerindeki parklara ağaç dikimi gerçekleştiriyor.

Kulu Belediye Başkanı Abdurrahim Sertdemir de Alparslan Türkeş Parkı yanında yer alan ağaçlandırma sahasında ekip arkadaşlarıyla birlikte ağaç dikim çalışmalarına katıldı. Başkan Sertdemir,''Göreve geldiğimiz ilk günden itibaren 'Yeşil Bir Kulu' hedefiyle yola çıktık. Her mahallemizde, her boş alanda yeşil dokuyu artırmak, gelecek nesillere daha yaşanabilir bir çevre bırakmak için çalışmalarımız sürüyor.

kuluyu-yesillendirmek-icin-calisiyorlar-3.jpg

Bu doğrultuda, kuruyan ağaçların yerine yenilerini dikiyor, eksik kalan alanları tamamlıyor, Kulu’muzun nefes almasını sağlayacak alanları çoğaltıyoruz. Doğaya ve yeşile olan sevgimizi sadece sözle değil, sahada yaptığımız çalışmalarla da gösteriyoruz.'' dedi.

Yukarıda bahsettiği amaçla hem sahada hem de emeğin, alın terinin, doğa sevgisinin yanında olduklarını da açıklayan Başkan sertdemir, ''Ağaçlandırma çalışmalarımız artarak devam edecek. Kulu’muzu daha yeşil, daha güzel bir geleceğe hep birlikte taşıyacağız.'' ifadelerini kullandı.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.