NEÜ Diş Hekimliği Fakültesi'nde Önlük Töreni Coşkusu

EĞİTİM Yayınlanma : 25 Kasım 2024 11:51
NEÜ Diş Hekimliği Fakültesi'nde Önlük Töreni Coşkusu
Necmettin Erbakan Üniversitesi (NEÜ) Diş Hekimliği Fakültesi, 4. sınıf öğrencilerine yönelik ‘2024-2025 Yılı Önlük Giydirme Töreni’ gerçekleştirdi.

NEÜ Ahmet Keleşoğlu İlahiyat Fakültesi Nezahat Keleşoğlu Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen törene, Necmettin Erbakan Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi yönetimi, öğretim üyeleri, öğrenciler ve aileleri katıldı.

Törende konuşan NEÜ Diş Hekimliği Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ali Rıza Tunçdemir, diş hekimliğinin yalnızca bilgi ve beceri değil, aynı zamanda insan sağlığını iyileştirmeye yönelik özverili bir meslek olduğunu belirtti.

Beyaz önlüklerin sadece bir ritüel değil, aynı zamanda meslek etiği, sorumluluk ve insana hizmet bilincinin bir simgesi olduğunu vurgulayan Tunçdemir, öğrencilere mesleklerinde başarılar diledi. "Beyaz önlükleriniz sadece mesleki kimliğinizin değil, aynı zamanda bilimsel düşünce, dürüstlük ve insan sevgisinin de bir işaretidir," dedi.

Ailelere seslenen Dekan Tunçdemir, “Bugün, çocuklarınızın bu başarıya ulaşmak için gösterdikleri çabayı ve azmi kutlamak için buradasınız. Onların emeğinin karşılığını görmek bizlere büyük bir mutluluk veriyor” şeklinde duygularını paylaştı.

Konuşmanın ardından Prof. Dr. Ali Rıza Tunçdemir ve diğer akademisyenler, öğrencilere beyaz önlüklerini giydirerek onları tebrik etti. Programda ayrıca katılımcılara müzik dinletisi sunuldu ve etkinlik fotoğraf çekimi ile son buldu.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.