Süper Lig'de dev fark! En yüksek limit Galatasaray'ın

SPOR Yayınlanma : 23 Haziran 2026 12:34 Düzenleme : 23 Haziran 2026 12:36
Süper Lig'de dev fark! En yüksek limit Galatasaray'ın
TFF, 2026-2027 sezonu Süper Lig takım harcama limitlerini açıkladı. En yüksek bütçe hakkı son şampiyon Galatasaray'a verildi.

Türkiye Futbol Federasyonu Kulüp Lisans Kurulu, 2026-2027 sezonu Süper Lig takım harcama limitlerini açıkladı.

Belirlenen limitlerde en yüksek bütçe hakkı 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 lira ile son şampiyon Galatasaray'a verildi.

Fenerbahçe 6 milyar 330 milyon 32 bin 702 lira ile ikinci sırada yer alırken, Beşiktaş'a ise 4 milyar 123 milyon 397 bin 974 liralık harcama limiti tanımlandı.

GALATASARAY ZİRVEDE YER ALDI

TFF tarafından açıklanan limitlerde Galatasaray, rakiplerine önemli bir fark atarak en yüksek harcama hakkına sahip kulüp oldu.

Fenerbahçe ikinci, Beşiktaş ise üçüncü sırada yer aldı.

EN DÜŞÜK LİMİT ALANYASPOR'A VERİLDİ

Süper Lig'de en düşük harcama limiti ise 571 milyon 608 bin 883 lira ile Corendon Alanyaspor'a tanımlandı.

Açıklanan rakamlarla birlikte kulüplerin yeni sezondaki transfer ve kadro planlamaları açısından hareket alanları da netleşmiş oldu.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.