BİRLİK VE BERABERLİK MESAJI
Muharrem ayının bereketini, paylaşmanın ve dayanışmanın güzelliğini hep birlikte yaşamaya davet eden Vakıflar Bölge Müdürlüğü tüm vatandaşları aşure gününe davet etti. Yapılan açıklamada, ‘’Genel Müdürlüğümüz himayelerinde Konya Vakıflar Bölge Müdürlüğü olarak, Aşure Günü vesilesiyle tarihi camilerimizde gerçekleştireceğimiz aşure ikramlarımızda siz değerli vatandaşlarımızı aramızda görmekten memnuniyet duyarız.’’ denildi.

TARİHİ CAMİLERDE DAĞITILACAK
Vakıflar Bölge Müdürlüğü tarafından bugün öğle namazından sonra Konya - Kapu Camii’nde ve sorumluluk alanında bulunan Karaman - Aktekke Camii ile Aksaray - Ulu Camii’nde aşure dağıtılacak. Ayrıca Bölge Müdürlüğü Hizmet Binasının önünde de sabah saatlerinde aşure ikramı yapılacak.









