AİLE: “İNTİHAR ETMEDİ, İTİLDİ”
Olayın ardından eşi Şirin Bayhan, Emel’in intihar ettiğini öne sürdü. Ancak aile, genç kadının intihar etmediğini, pencereden itildiğini iddia etti.
OLAYDAN SONRA GÖNDERİLEN MESAJLAR ŞÜPHE YARATTI
Polis raporuna göre Emel Akbaş Bayhan saat 06.47’de pencereden düştü. Ancak olaydan yaklaşık 27 dakika sonra, saat 07.14’te Emel’in telefonundan eşine WhatsApp mesajları gönderildiği tespit edildi.
Soruşturma dosyasındaki incelemelerde, olay öncesindeki 16 gün boyunca çift arasında hiçbir mesajlaşma bulunmaması dikkat çekti.
GÖRÜNTÜLERDE PENCEREDE BİR KİŞİ GÖRÜLDÜ
Ailenin avukatı Tayfun Gül, olay anına ait görüntülerde Emel’in düşmesinden saniyeler sonra pencerede bir kişinin belirdiğini belirterek bunun önemli bir detay olduğunu söyledi.
AİLE TAKİPSİZLİK KARARINA İTİRAZ EDECEK
Anne Muazzez Akbaş, kızının dosyasının yeniden detaylı şekilde incelenmesini isterken, aile avukatları takipsizlik kararına itiraz edeceklerini açıkladı.
Avukat Tayfun Gül, “06.47’de düşen bir insanın 07.14’te mesaj atması mümkün mü?” diyerek olayda delillerin yeterince değerlendirilmediğini savundu.









