Beyşehir İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü bünyesinde görev yapan gıda kontrol görevlileri, ilçede faaliyet gösteren gıda üretim tesisleri ve satış noktalarında kapsamlı denetimler gerçekleştirdi. Denetimler kapsamında, işletmelerin hijyen koşulları, ürünlerin ve malzemelerin uygun şartlarda saklanıp saklanmadığı, satışa sunulan ürünlerin son kullanma tarihleri ile satış ve servis aşamasında kullanılan ekipmanların gıda mevzuatına uygunluğu titizlikle incelendi.
Denetimlerde ayrıca işletme sahipleri ve çalışan personele, yürürlükteki gıda güvenliği mevzuatı hakkında bilgilendirme yapılarak, eksik görülen noktalarla ilgili uyarılarda bulunuldu. İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü yetkilileri tarafından yapılan açıklamada, bu denetimlerin temel amacının tüketici sağlığını korumak ve piyasada adil rekabet koşullarını sağlamak olduğu vurgulandı.
Açıklamada, “Tüketicilerimizin sağlığının ve ekonomik çıkarlarının korunması ile firmalar arasında haksız rekabetin önlenmesi adına gıda denetimlerimize ara vermeden devam ediyoruz. Vatandaşlarımız, ister toplu tüketim alanlarında, ister alışveriş yaptıkları gıda noktalarında herhangi bir olumsuzlukla karşılaşmaları halinde Tarım ve Orman Bakanlığımıza bağlı 174 Alo Gıda Hattı'nı arayarak şikayetlerini iletebilirler” ifadelerine yer verildi.







