Konya’nın Bozkır ilçesinde Trafik Haftası dolayısıyla trafik güvenliğine yönelik çeşitli farkındalık çalışmaları gerçekleştiriliyor. Bozkır Emniyet Amirliği ve Jandarma Trafik ekipleri, hem sahada denetim yapıyor hem de vatandaşları bilinçlendirmek amacıyla çeşitli uygulamalar yürütüyor.
Etkinlikler kapsamında Hükümet Konağı önünde bulunan ve zamanla silinmiş olan yaya geçidi çizgileri yeniden boyandı, böylece sürücü ve yayalar için trafik güvenliği artırıldı. İlçenin işlek noktalarına asılan bilgilendirici afişlerle, trafik kurallarına uyulmasının önemi hem sürücülere hem de yayalara hatırlatıldı.
Yetkililer, gerçekleştirilen çalışmaların temel amacının trafik kazalarını en aza indirmek ve can güvenliğini sağlamak olduğunu ifade etti. Bozkır'da yıl boyunca sürdürülen denetim ve eğitim faaliyetlerinin Trafik Haftası ile daha da yoğunlaştığı belirtildi.







