Camilerde ÇEDES yıl sonu kapanış programı yapıldı

HAYATIN İÇİNDEN Yayınlanma : 20 Haziran 2025 03:01
Camilerde ÇEDES yıl sonu kapanış programı yapıldı
Konya'da Selçuklu Müftülüğüne bağlı 10 camide eğitim alan 36 okuldan yüzlerce öğrenci için yıl sonu kapanış programı düzenlendi.

Çevreme Duyarlıyım Değerlerime Sahip Çıkıyorum projesi kapsamında, yıl sonu kültür şenlikleri büyük bir coşkuyla gerçekleştirildi. Kur'an-ı Kerim tilavetiyle başlayan programlarda, gençlerimiz geleneksel oyunlarla, sosyal aktivitelerle ve yapılan ikramlarla güzel bir vakit geçirdi.

camilerde-cedes-yil-sonu-kapanis-programi-yapildi-3.jpg

Yıl sonu kapanış programlarına İlçe Müftüsü Selim Yazıcı, cami görevlileri, okulların değerler kulübü öğretmenleri ve öğrenciler katıldı.

camilerde-cedes-yil-sonu-kapanis-programi-yapildi-6.jpg

Çocukların sevincine ortak olan Yazıcı, ''Müftülüğe bağlı 10 camide 36 okuldan yüzlerce öğrenciyi Camilerimizde misafir ettik. Öğrenciler varlığıyla camilerimiz adeta çiçek açtı. Cıvıl cıvıl sesleri ile onları aramızda görmekten büyük memnuniyet duyduk.'' dedi.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.