Çevreme Duyarlıyım Değerlerime Sahip Çıkıyorum projesi kapsamında, yıl sonu kültür şenlikleri büyük bir coşkuyla gerçekleştirildi. Kur'an-ı Kerim tilavetiyle başlayan programlarda, gençlerimiz geleneksel oyunlarla, sosyal aktivitelerle ve yapılan ikramlarla güzel bir vakit geçirdi.

Yıl sonu kapanış programlarına İlçe Müftüsü Selim Yazıcı, cami görevlileri, okulların değerler kulübü öğretmenleri ve öğrenciler katıldı.

Çocukların sevincine ortak olan Yazıcı, ''Müftülüğe bağlı 10 camide 36 okuldan yüzlerce öğrenciyi Camilerimizde misafir ettik. Öğrenciler varlığıyla camilerimiz adeta çiçek açtı. Cıvıl cıvıl sesleri ile onları aramızda görmekten büyük memnuniyet duyduk.'' dedi.







