Kurumlararası turnuvada Sarayönü yoluna kayıpsız devam ediyor

SPOR Yayınlanma : 26 Şubat 2026 00:47 Düzenleme : 26 Şubat 2026 00:48
Kurumlararası turnuvada Sarayönü yoluna kayıpsız devam ediyor
Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen kurumlar arası voleybol turnuvasında Sarayönü’nü temsil eden Sarayönü Kültür Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği voleybol takımı, P grubundaki ikinci maçında Selçuk Diş Hekimliği Fakültesi’ni 2-1 mağlup etti.

İlk maçında Tarım Spor’u aynı skorla geçen Sarayönü ekibi, bu sonuçla gruptan çıkmayı garantiledi.

İMKB Spor Tesisleri’nde oynanan karşılaşma büyük çekişmeye sahne oldu. Setlerde karşılıklı üstünlüklerin yaşandığı mücadelede Sarayönü temsilcisi, kritik anlarda ortaya koyduğu dirençli oyunla sonuca gitmeyi başardı. Savunmadaki disiplin ve hücumdaki etkili organizasyonlar galibiyetin temelini oluşturdu. Özellikle set sonlarında hata yapmayan Sarayönü ekibi, oyunun kontrolünü elinde tutarak sahadan 2-1’lik üstünlükle ayrıldı.

Bu galibiyetle P grubunda üst tur biletini alan Sarayönü Kültür Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Voleybol takımı, turnuvanın dikkat çeken ekiplerinden biri haline geldi. İki maçta alınan iki galibiyet, takımın hem oyun kalitesini hem de sahadaki uyumunu ortaya koydu.

Sarayönü temsilcisi, Pazar günü grubun son maçında Genç KOMEK ile karşı karşıya gelecek. Gruptan çıkmayı başaran ekip, son karşılaşmada da galibiyet hedefiyle sahaya çıkacak.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.