Sarayönü'nde yeni hukuk bürosu açılıyor

YEREL Yayınlanma : 05 Şubat 2026 00:49 Düzenleme : 05 Şubat 2026 00:50
Sarayönü'nde yeni hukuk bürosu açılıyor
Sarayönü, yeni bir hukuk bürosuna daha kavuşuyor.

Sarayönü’nün köklü ailelerinden Güneyler Un Fabrikası sahiplerinden Teoman Güney’in kızı, Eski belediye başkanlarından merhum Mehmet Güney’in torunu Avukat Esma Güney yeni hukuk bürosunu ilçede açmaya hazırlanıyor.

Karatay Üniversitesi Hukuk Fakültesi mezunu olan genç Avukat Esma Güney ilçedeki hukukçulara arasına katıldı.

Güney Hukuk Bürosu adı altında Sarayönü Devlet Hastanesi karşısındaki ofiste hizmet verecek olan Avukat Esma Güney yeni işyerinin açılışını 6 Şubat Cuma günü saat: 14’de gerçekleştirecek.

Açılış gününü heyecanla beklediğini belirten genç avukat Esma Güney açılış törenine tüm Sarayönülüleri davet ettiğini belirterek; “Bu özel günde eş, dost akraba ve hemşehrilerimizi yanımızda görmekten büyük onur duyacağız” dedi.

Sarayönü Gazetesi olarak biz de Avukat Esma Güney’e yeni ofisinin hayırlı olmasını diliyor, meslek hayatında başarılar temenni ediyoruz.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.