Ziraat Odalarına devredilen tarım aletleri çiftçinin işini kolaylaştıracak

TARIM-HAYVANCILIK Yayınlanma : 27 Mayıs 2025 00:58
Ziraat Odalarına devredilen tarım aletleri çiftçinin işini kolaylaştıracak
Konya Tarım İl Müdürlüğü tarafından geçmiş yıllarda çiftçilerin hizmetine kiralama yöntemiyle sunulan 112 adet 600 litrelik askılı asansörlü tarla pülverizatörü ve 250 adet Micro ULV (9 volt pilli) ot ilaçlama makineleri, çiftçilerin hizmetine daha etkin

Tarım aletlerinin devri ile ilgili protokol, Konya Valisi İbrahim Akın’ın katılımıyla imzalandı. Konya İl Tarım ve Orman Müdürlüğünde gerçekleştirilen Protokol İmza törenine; Vali İbrahim Akın’ın yanı sıra İl Tarım Müdürü Duran Seçen, Türkiye Ziraat Odaları Birliği İl Temsilcisi Mustafa Hepokur ve Ziraat Odası Başkanları katıldı.

ziraat-odalarina-devredilen-tarim-aletleri-ciftcinin-isini-kolaylastiracak-2.jpg

Protokol imza töreninde konuşan Vali Akın; “Her şeyden önce, bu makinelerin ziraat odalarımıza devri, odalarımızın çiftçilerimizle olan bağlarını daha da güçlendirecektir. Aynı zamanda, kamu kaynaklarıyla temin edilen bu ekipmanların daha etkin ve verimli bir şekilde kullanılmasına imkân tanıyacaktır. Bu sayede, tarım alanlarımızın verimliliği artacak, üreticilerimizin daha kaliteli ve sürdürülebilir bir üretim yapmasına katkı sağlanacaktır.” dedi.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.